המון אנשים ביימינו מחפשים מעבדת סלולר איכותית , על מנת לתקן את הטלפון הסלולר שלהם.
כתוצאה מחוסר אחריות על המכשיר , במידה ותוקף האחריות שלהם פג או לחילופין הם לא רוצים להשאיר את הטלפון הסלולרי שלהם לתוקף זמן ארוך והם רוצים פתרון מיידי.
במידה ואתם מחפשים מעבדת סלולר פרטית לתיקון המכשיר הסלולרי שלכם , קיראו את הדברים הבאים :
גיבוי המכשיר הסלולרי שלכם – רוב המכשירים היום הם סמארטפונים (טלפונים חכמים) ועל כך ניתן לגבות את הטלפון הסלולרי שלכם בכמה דרכים.
*. דרך תוכנה לגבות על ענן …
*. דרך כבל USB שמתאים למכשיר , לחבר אותו למחשב ולגבות את הנתונים ישירות למחשב האישי שלכם.
*.במידה ולא גיביתם את המידע לציין את זה לפני הכניסה למעבדה ואז ישנה אופציה שהמעבדת סלולר שנכנסתם אליהם יגבו בשבילכם את המידע .
מה רמת הניסיון של המעבדת סלולר שאליה נכנסתם… כמה שנים היא קיימת מה כמות הביקורות שהיא קיבלה , ניתן לבדוק את זה באיזי , דפי זהב וכו…
במה המעבדת סלולר מתמחה , אם בכל סוגי המכשירים ? או לחילופין במשהו ספציפי כגון : אייפון \ סמסונג \ Xiaomi – ישנן מעבדות סלולר שמתמחו ברוב סוגי המכשירים הסלולריים שיש היום בשוק.
חשוב לבדוק שהמעבדת סלולר אליה אתם פונים משתמשת בחלקי חילוף מקוריים של שלל החברות בין אם זה חלפים מקוריים של חברת סמסונג או לחילופין חלקים מקוריים של חברת APPLE או לחילופין חלקים מקוריים של חברת Xiaomi .
מהו זמן התיקון ? ישנן מעבדות שלוקח להם להחליף מסך מקורי לסמסונג לדוגמא יום שלהם , וישנן מעבדות סלולר שלוקח להם חצי שעה להחליף מסך … הכל תלוי כמה המעבדת סלולר מקצועית.
האם המעבדת סלולר שפניתם אליה נותנת אחריות על החלקי חילוף ? נהוג בדרך כלל לא לתת אחריות על מסכים מהסיבה שמסך מקורי של סמסונג לדוגמא אם הוא עובד אז הוא עובד .
וסביר להניח שאם המסך המקורי של הסמסונג שלכם הפסיק לעבוד , אז המכשיר קיבל מכה ואז אין אחריות על התיקון כי אתם אשמים.
מעבדת סלולר בדרך כלל לא נותנת אחריות על מידע של הלקוח במידה והלקוח לא גיבה את החומר מהטלפון הסלולרי שלו .
לכן עדיף לבקש מהטכנאי סלולר או מהנציג מכירות של אותה מעבדת סלולר לגבות לפני העבודה על המכשיר .